اضغط علي الصورة لمشاهدة اسخن صور الراقصة صافيناز
http://www.koll-haga.com/2013/11/2013_7.html

اشترك معانا هيوصلك كل حاجة

اكتب اميلك هيوصلك كل جديد

لتحميل البوم اوكا واورتيجا وشحته الجديد 2014 اضغط علي الصورة
http://www.koll-haga.com/2014/02/2014-mp3_19.html

بحث داخل الموقع

جارٍ التحميل...

تحميل اغنية تامر حسنى - ولا تسوى 2011 mp3

تحميل اغنية تامر حسنى - ولا تسوى 2011 mp3
تنزيل اغنية ولا تسوى من غيرك الدنيا جديدة 2011

اغنية تامر حسنى الجديدة ولا تسوى من غيرك الدنيا 2011


لتحميل الاغنية اضغط على اللينك
Digg Stumble Delicious Technorati Twitter Facebook Reddit كل حاجة Google Reader

26 التعليقات:

غير معرف يقول...

ولا تسوى الدنيا من غيرك ولا حاجة
ده انتى فرحة عمرى وانتى ليا كل حاجة
ولاقيت أنا فى حضنك يا حبيبتى كل حاجة
دفينى بحبك وبقلبك انا هعيش كل حاجة

أتمنيت أكون شوية مية صغيرين
عشان أسكن فى شفايفك الحلوين
ويدوبو ويدوبو فى حضنك بحنين
وفى قلبك هيعيشو سنين وسنين

بحبك يأحلى بنت فى الدنيا كلها
عشقت روحى لأن لروحك بتشتقلها
عشقت عيونى ولعيونك هتموت فى حبها
حبيت حضنك وقالى دى اللى هتعيشلها

بحبك بحبك بحبك وربنا يخليلنا أدم و أدهم و إنجيلنا e&s

غير معرف يقول...

ولا تسوى الدنيا من غيرك ولا حاجة
ده انتى فرحة عمرى وانتى ليا كل حاجة
ولاقيت أنا فى حضنك يا حبيبتى كل حاجة
دفينى بحبك وبقلبك انا هعيش كل حاجة

أتمنيت أكون شوية مية صغيرين
عشان أسكن فى شفايفك الحلوين
ويدوبو ويدوبو فى حضنك بحنين
وفى قلبك هيعيشو سنين وسنين

بحبك يأحلى بنت فى الدنيا كلها
عشقت روحى لأن لروحك بتشتقلها
عشقت عيونى ولعيونك هتموت فى حبها
حبيت حضنك وقالى دى اللى هتعيشلها

بحبك بحبك بحبك وربنا يخليلنا أدم و أدهم و إنجيلنا e&s

غير معرف يقول...

بجد جامدة موت انا مؤلف اغنى ولو حد صوتة حلو انا عامل 3 اغانى لااحلى صوت ودة رقم تلفونى انا اسمى عدى 0129523328

غير معرف يقول...

بجدالاغنية دى جاااااااامدة جداااااااااا بحبك بحبك بحبك ياتيمو

غير معرف يقول...

اغنية جامدة طحن

غير معرف يقول...

الله عليك يا تاموره بجد اغنييه كتييييير حلوه الله يخليك شكرا

غير معرف يقول...

WoooooOOOOOOOOOOOoooooooooW
nice song

غير معرف يقول...

اغنيه جامده جداااااااااااياتمورتي حبيبي

غير معرف يقول...

جميييييييييييله جدااااااااا

غير معرف يقول...

حلوه اوي اوي بجد تامر ده انسان مبدع بجد واحساسه عالي ربنا معاه

غير معرف يقول...

انا بحب يا تامر

غير معرف يقول...

جميله اوي اوي يا تيمو انا بحبك اوي

غير معرف يقول...

الاغنية جامدة موووووت يا تاتو انا بموت فيك ربتا يخليك لينا

غير معرف يقول...

الاغنية جامدو روشة طحن بجد انا بموت فيك يا تاتو وربنا يخليك لينا

غير معرف يقول...

انا بجد بحب بس مبحبش شخصيتك الانها مبتتكلامش على الشجاعة ولا الحرية كول حيات او اغنيك بتتكلام على ازاى تسعد الاودامك ولية هية متسعدنيش زى مانا بسعدها وكمان وخد اصتيل مش بتاعك واخد اصتيل عمر دياب ممكن اعرف لية لزيادات الجمهور هههههههههههههه انتا بتحلام يا تامر خليك بصيت احصن

غير معرف يقول...

بحب تامر بزااااف
ilove yoooooou tamer

غير معرف يقول...

بجد الغنية جاااااااااامدة جدااااااااااا

غير معرف يقول...

بجد اغنية جامدة موووووووووووووووووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

اغانيك حلوه بس ياريت تكووووووون بسيت

غير معرف يقول...

الاغنيه كتييييييييييير حلوه متلي ههههههههه وكتير نايس

غير معرف يقول...

pop

همس يقول...

اجمل اغنية ليك يا تيمو انا زعلت اوى لما طلعو عليك اشاعة انك موت

غير معرف يقول...

جااااااااااااامده يا تامر

غير معرف يقول...

اغنية جميلة يا تيمو طحن

غير معرف يقول...

اووووووووووووووووووووو
بجد مو كثيررررررررر
بس لي مافي تحميل كل الالبوم الصور

غير معرف يقول...

بجد اغنيك تحفة يا تامر و ربنا معاك و يوفقك

إرسال تعليق